پرورش اندام و زيبايي

پرورش اندام و زيبايي

پرورش اندام و زيباييTel:88-0000-0000

مضرات ورزش اسپينينگ

استفاده از دوچرخه‌ي ثابت يا دوچرخه‌هاي موجود در سالن‌هاي ورزشي توجه مردم را در سال‌هاي اخير به خود جلب كرده است. اين ورزش به شما اطمينان مي‌دهد كه با هر دوره پدال زني سريع مي‌توانيد بيش از ۶۰۰ كالري را بسوزانيد! اما آيا از مضرات ورزش اسپينينگ اطلاع داريد؟ در اين مقاله به دنبال پاسخي براي اين سوال خواهيم بود.

ادامهـ مطلبـ
| ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ | ۰۳:۲۰:۱۴ | سميرا
قيمت كلاس اسپينينگ، باشگاه اسپينينگ در آجودانيه، اسپينينگ باشگاه، باشگاه اسپينينگ در نياوران،

فوايد اسپينينگ يا دوچرخه ثابت چيست؟

 اسپينينگ چيست؟

اسپينينگ يا همان ورزش با دوچرخه ثابت مي تواند راه بسيار خوبي براي تمرين بالا،سوزاندن كالري، كاهش وزن و حفظ عضلات در شكل خود باشد. تنها چيزي كه نياز است، داشتن صبر و انگيزه بالا در زمان ورزش با سايرين است تا آن رضايت واقعي حاصل شود. اسپينينگ يك ورزش موثر است كه حتي امكان تمرين دوچرخه سواري براي دوچرخه سواران حرفه اي را در فصل استراحت و تعطيلي مسابقات ، برايشان فراهم مي كند.

ادامهـ مطلبـ
| ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰:۲۳ | سميرا
اسپينينگ يا دوچرخه ثابت، برنامه تمريني اسپينينگ، ورزش اسپينينگ در تهران،

فوايد ورزش پيلاتس

دلايل زيادي براي انجام Pilates وجود دارد. به عنوان مثال، رابطه جنسي و خواب بهتر، تقويت قواي عمومي بدن، اصلاح ساختار بدن، قامتي صاف و كشيده، بهبود دردهاي كمري و گردني از فوايد اين ورزش است. برخلاف برخي از روش‌هاي تمريني، پيلاتس قسمتي از بدن را بيش از حد گسترش نمي‌دهد،

تمرينات پيلاتس بدن را به عنوان يك كل يكپارچه ورزيده مي‌كند و باعث افزايش قدرت و انعطاف پذيري عضلات و همچنين افزايش دامنه حركتي مفاصل مي‌شود. توجه به تناسب تمام اندام‌هاي بدن، از جمله تنظيم عملكرد ذهن و شيوه صحيح تنفس، سطح آمادگي جسماني يكپارچه‌اي را فراهم مي‌كند كه در كمتر ورزشي قابل مشاهده است.

ادامهـ مطلبـ
| ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ | ۰۴:۲۵:۰۱ | سميرا
فوايد پيلاتس چيست، فوايد پيلاتس در لاغري، فوايد پيلاتس براي خانم ها،

پيلاتس و كاهش وزن

پيلاتس چيست؟

پيلاتس يك نوع روش تمريني است كه بر تقويت قواي عمومي بدن خصوصا افزايش قدرت عضلات مركزي بدن تاكيد دارد، تمركز پيلاتس بر اصلاح ساختار بدن، افزايش تعادل و انعطاف پذيري است. همچنين بر ارتباط ذهن و بدن متمركز است و ﺑﯿﻦ ﺑﺪن و ﻣﻐﺰ هارموني ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ اﯾﺠﺎد ﮐﺮده و ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﺑﺪن اﻓﺮاد را در هر ﺳﻦ ﺑﺎﻻ ﻣﯽ ﺑﺮد. از موارد مهمي كه اين روش را با ديگر روش‌هاي تمريني متمايز مي‌كند اين است كه احتمال آسيب در پيلاتس بسيار پايين‌ و نزديك به صفر است. اين فرم نوين از ورزش توسط جوزف پيلاتس در آلمان ابداع شد. جوزف پيلاتس در ابتدا اين روش تمريني را به نام Contrology نامگذاري كرد. او معتقد بود كه سلامت جسمي و رواني به شدت وابسته به هم هستند. جوزف در دهه ۱۹۲۰ به ايالات متحده مهاجرت كرد و يك استوديوي Pilates را در نيويورك تاسيس كرد و در همين استوديو پيلاتس را توسعه داد.

ادامهـ مطلبـ
| ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ | ۰۴:۱۴:۵۰ | سميرا
پيلاتس و لاغري شكم، لاغري سريع با پيلاتس، پيلاتس براي لاغري خوبه،

برنامه تمريني پرورش اندام

  اشتباهاتي در ورزش پرورش اندام
 نكاتي درباره تمرين هاي قدرتي وجود دارد كه لازم است شما بدانيد.
 اشتباه اول: ثابت نگهداشتن برنامه ورزشي
در حقيقت، اگر شما يك برنامه ورزشي را بارها و بارها انجام بدهيد، ماهيچه هاي شما به سادگي با آن خو مي گيرند(خود را با آن حركت ها تطبيق مي دهند)، در اين صورت پيشرفت شما كند خواهد شد زيرا در هر بار تمرين فقط تعدادمحدود و مشخصي از رشته هاي ماهيچه اي شما تحريك شده و فعاليت مي كنند.
در صورتي كه اگر شما عضلات خود را متناوبا تحت حركات و فعاليتهاي با زواياي مختلف قرار بدهيد، شمار بسيار زيادتري از رشته هاي عضلاني شما به فعاليت واداشته شده و نتيجه بسيار بهتري از نظر تناسب و قدرت به دست خواهيد آورد.

ادامهـ مطلبـ
| ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۳:۴۷ | سميرا
آموزش پيلاتس، آموزش پيلاتس مبتدي، آموزش پيلاتس خانم ها،

جستجوگر


درباره ما

رمزینه بارکد


آمار

افراد آنلاين : 1
بازديد امروز : 6
بازديد ديروز : 2
بازديد كل : 61

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان